Nieuwsbrief start schooljaar 2024-2025

Weer naar school!

Beste ouders/verzorgers,

Na een welverdiende vakantie zijn de leerkrachten alweer druk bezig geweest met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar. We hebben weer zin in het nieuwe schooljaar!

Maandag 2 september gaan de deuren om 08:20 uur weer open en is iedereen weer van harte welkom, alle ouders mogen natuurlijk voor de eerste keer mee naar binnen.

In zes weken kan er veel gebeuren, we zijn dan ook benieuwd naar de vakantieverhalen van onze leerlingen. De eerstvolgende nieuwsbrief ontvangt u op vrijdag 6 september.

Een aantal belangrijke punten voor de komende periode willen we onder uw aandacht brengen.

Jaarkalender/schoolgids
De eerste schoolweek zullen de kinderen weer een mooie jaarkalender/schoolgids van ons meekrijgen.

Kwiebapp + AVG
Op de Obs Holendrecht maken we gebruik van de ouderapp Kwieb. Voor nieuwe ouders: u kunt deze app (https://apps.apple.com/nl/app/ziber-kwieb/id1317016199) downloaden in de App Store/Play Store.

U heeft via de mail een koppelcode ontvangen, zodra deze is ingevoerd kunt u berichtjes van de school/leerkracht van uw kind ontvangen. Er worden ook regelmatig foto’s uit de groep met u gedeeld.

Voor alle ouders: Wilt u de privacy-voorkeuren in Kwieb aangeven? Ga hiervoor naar het tabblad ‘privacy instellingen’. Hier kunt u per kind aangeven wat uw voorkeuren zijn. We weten dan als team of we een foto van uw kind op de website of in een schoolgids mogen gebruiken.

Schooltijden 2024/2025
Ook dit schooljaar zullen de schooltijden weer voor alle klassen gelijk zijn. Om 08:20 uur gaan de deuren open. De lessen starten om 08.30 uur.
Aan het einde van de schooldag zullen bij groep 1 t/m groep 3 de buitendeuren op het kleuterplein van het lokaal opengaan. U kind wordt persoonlijk door de leerkracht/klasse assistent aan u overgedragen.
Op woensdag sluit de school voor alle leerlingen om 12.15 uur. De leerlingen uit de groepen 4 t/m 8 zullen samen met de leerkracht om 14:30 uur via de hoofdingang de school verlaten,  behalve op woensdag, dan mogen ze om 12.15 uur de klas verlaten.

We kijken er met alle collega’s enorm naar uit om jullie weer te zien!

Tot maandag

Team Obs Holendrecht