Nieuwsbrief week 28

8 t/m 12 juli

Beste ouders/verzorgers,

Herinnering Zomerfeest Connecting Holendrecht

Wij herinneren u aan het zomerfeest woensdag 17 juli a.s.

U bent als ouders met u schoolgaande kind(eren) van harte welkom!

Om het feest tot een geslaagd event te maken zijn wij hard op zoek naar hulpouders die willen helpen met de voorbereidingen en om toezicht te houden tijdens het feest. Ook mag het een deel van het feest zijn zodat je met iemand anders kan afwisselen, alle hulp is nodig!

Aanmelden: Als je ons wilt helpen, laat het dan weten door een e-mail te sturen naar c.alberg@obsholendrecht.nl of geef je op bij de leerkracht van je kind.

Wanneer: Woensdag 17 juli 2024
Tijd: 12:30 – 15:00 uur
Waar: Op het grote schoolplein van de Obs Holendrecht
Voor wie: Alle leerlingen van de Obs Holendrecht en de ouders/verzorgers.

Let op! Het zomerfeest is na schooltijd en daarom is het niet de bedoeling dat u kind alleen komt. Ook kunnen oudere broers of zussen die op deze school zitten niet als begeleider verantwoordelijk zijn. Dit is en blijft uw verantwoordelijkheid.

Wij kijken uit naar een mooie afsluiting en kick-off van de zomervakantie!

Rapportgesprekken

Vandaag heeft uw kind zijn of haar rapport mee naar huis gekregen. Volgende week, van 8 t/m 12 juli, vinden de rapportgesprekken plaats. Als het goed is, heeft u zich hier via kwieb voor ingeschreven. Heeft u dit nog niet gedaan, doe het dan alsnog.

De leerkracht praat tijdens de rapportgesprekken graag bij met u en uw kind. Over hoe het gaat, thuis en op school. We bespreken de rapporten, maar niet alleen de rapportcijfers zijn belangrijk. We horen graag of uw kind blij naar school gaat, of dat wij het misschien leuker of makkelijker kunnen maken. Samen kijken we naar waar we gezamenlijk aan kunnen werken.

Week van groep 8

Het wordt een traditie dat de voorlaatste schoolweek de week van groep 8 is.

Op 9 juli wordt er in elke groep naar de eindfilm gekeken. Zij hebben echt een hele toffe film gemaakt!

Op 10 juli is de afscheidsavond van groep 8 en zullen dit met elkaar en met hun gezinnen vieren. Via Kwieb zijn de ouders van groep 8 hiervan op de hoogte gebracht.

Op donderdag 11 juli zwaaien we met de hele school groep 8 uit! Alle groepen zullen een erehaag maken rondom de rode loper en de trampoline (onder het afdak vóór de school). Dit is het altijd een bijzonder moment voor groep 8.

Adreswijziging of andere gegevens gewijzigd?

Geef het online door of stuur een mailbericht naar info@obsholendrecht.nl Via onze website is het mogelijk een adreswijziging of wijziging van andere gegevens (bijvoorbeeld telefoonnummer of e-mailadres) door te geven. Op onze website onder ‘Contact’ kunt u een online formulier vinden om de wijziging door te geven. Eenvoudig en snel! Na ontvangst van uw wijziging voeren wij de wijzigingen z.s.m. door in ons administratiesysteem.

Kinderen gratis met het openbaar vervoer

Amsterdam biedt van 20 juli tot en met 5 januari 2025 dagelijks gratis reizen aan voor Amsterdamse kinderen van 4 tot en met 11 jaar.

Aanvragen kan vanaf 1 juli 2024. Gratis reizen is geldig in de bussen, trams en metro’s van GVB. Hiervoor moet het reisproduct GVB Kids Vrij op de persoonlijke OV-chipkaart van het kind geladen worden. Heeft uw kind nog geen OV-chipkaart, dan moet u die nog wel zelf aanschaffen. Voor meer informatie verwijs ik u naar deze Link (https://www.amsterdam.nl/verkeer-vervoer/kinderen-gratis-openbaar-vervoer/#PagCls_17215700)

Speelmiddag Gein

Op 10 juli is er een speelmiddag georganiseerd in Gein voor kinderen uit de buurt!
Op de flyer in de bijlage vindt u meer informatie.

Fijn weekend.

Team Obs Holendrecht

4456443_2358919 (1) 4456443_2358919 (1)
Speel middag Gein (1) Speel middag Gein (1)